Keress rá a márkákra, termékekre, stílusokra

Üdvözlöm, miben segíthetünk?

Hogyan küldheted vissza a termék(ek)et?

Weboldalunkon gyorsan és kényelmesen elkészítheti a visszárut, és kiválaszthatja, hogyan szeretné visszaküldeni a terméket.

Tudja meg, hogyan küldheti vissza rendelését

Mikor és milyen módon kerül sor a visszautalásra?

Amint lengyelországi Visszáru Központunkba visszaérkezik a csomagod és egyúttal feldolgozták kérelmedet, automatikus e-mailben értesítünk. Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).

Attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választottad, a vételárat oly módon is kapod vissza. Ha készpénzben fizettél a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru nyomtatványon feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Ha PayPalon vagy PayU-n keresztül fizettél, a pénzt elsősorban ezeken a fizetési platformokon keresztül kapod vissza.

Hogyan módosíthatom a rendelés részleteit vagy törölhetem a rendelést?

Amennyiben szeretnéd módosítani a már leadott megrendelést, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Munkaidőben 8-16 óráig leggyorsabban chaten érsz el minket. E-mail címünk: info@modivo.hu. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kattints a visszaigazoló üzenet alján található, rendelés törlésére vonatkozó linkre. Figyelem! A megrendelést csak azelőtt tudjuk törölni, mielőtt az a "Teljesítés alatt" státuszba lép. Ezt követően már nincs lehetőséged törölni a megrendelést.

További témákat és válaszokat itt találod:

További kapcsolatfelvételi módok

E-mail cím

Telefon

+36 1 900 9777