Mindig igyekszünk minél gyorsabban válaszolni megkeresésedre. Addig is javasoljuk, hogy hogy tekintsd meg a Gyakran Ismételt Kérdések listáját, ugyanis jó eséllyel már köztük is megtalálod a választ a kérdése(i)dre FAQ.
-
Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól, a kézhezvételtől számítva 30 nap áll rendelkezésedre visszaküldeni a termék(ek)et. Nem muszáj megvárnod, amíg a visszáru folyamat végbemegy, akár rögtön rendelhetsz a termék(ek)ből másik méretet. Ugyanis csere lehetőség nincs nálunk és levásárlásra sem kötelezünk. Ne feledd, a termék(ek)et sértetlen és hordástól mentes (használatlan) állapotban, valamennyi címkéjével együtt kell visszaküldened! Fontos megjegyezni, ha mint vendég adtad le a rendelésedet csak mint vendég tudod visszáruzni. Ekkor a rendelés során megadott e-mail címedre és a rendelési azonosítóra lesz szükség!
1. Készítsd elő a csomagot
2. Készítsd elő a csomagot. Távolítsd el a régi címkéket a dobozról. Töltsd ki a megrendeléshez mellékelt Visszáru űrlapot, vagy töltsd le innen. Tedd a termékeket és a Visszáru űrlapot a dobozba. Egy csomagban csak egy rendelésből származó termékeket küldj vissza. A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel!
3. Válassz a visszaküldési módok közül, és küldd el a csomagot.
Az áruk visszaküldésének módjáról többet megtudhatsz a Visszáru oldalunkon. -
Amint lengyelországi Visszáru Központunkba visszaérkezik a csomagod és egyúttal feldolgozták kérelmedet, automatikus e-mailben értesítünk. Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).
Attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választottad, a vételárat oly módon is kapod vissza. Ha készpénzben fizettél a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru nyomtatványon feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Ha PayPalon vagy PayU-n keresztül fizettél, a pénzt elsősorban ezeken a fizetési platformokon keresztül kapod vissza. -
A csomaghoz feltétlenül csatold a Visszáru nyomtatványt.
-
Amennyiben szeretnéd módosítani a már leadott megrendelést, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Munkaidőben 8-16 óráig leggyorsabban chaten érsz el minket. E-mail címünk: info@modivo.hu. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kattints a visszaigazoló üzenet alján található, rendelés törlésére vonatkozó linkre. Figyelem! A megrendelést csak azelőtt tudjuk törölni, mielőtt az a "Teljesítés alatt" státuszba lép. Ezt követően már nincs lehetőséged törölni a megrendelést.
További témákat és válaszokat itt találod:
Súgóközpont