Menü
Menü
A webshopról
Segítség
- Tanácsok
- A kiszállítás ideje és módja
- Fizetési módok
- Visszaküldés
- Szavatosság
- Ápolás/Konzerválás
- Méretek
Hasznos linkek
VISSZÁRU - kényelmesen, kényelmesebben!
100 napod van arra hogy visszaküldd a terméket!
Hogyan cserélhetek ki egy terméket?
Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje.
A visszaküldött termék árát a visszáru sikeres ellenőrzését követően visszatérítjük. Az új rendelés leadása már egy külön adásvételi szerződés létrejöttét jelenti a hatályos általános szerződési feltételek alapján. Amennyiben a visszaküldött terméket árleszállítással vagy valamilyen akció során értékesítették, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira, az ilyen árkedvezmény nem érvényes a termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
1. Töltse ki a csomagjához mellékelt visszáru nyomtatványt.
Új dokumentumra van szüksége? Itt letöltheti.
2. Válassza ki a visszaküldés módját, és küldje el a csomagot:
/GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue_1_.png)
GLS futár
Ingyenes futárszolgálatot rendelhet közvetlenül a GLS weboldaláról. GLS Online Kérjük töltse ki az űrlapot, és írja be a visszaküldeni kívánt termékek számát. A gyorsabb feldolgozás érdekében a Visszaküldés oka mezőbe írja be a rendelési számát.
A 17:00 óráig bejelentett visszárut a GLS futárszolgálat másnap, munkaidőben (8:00-17:00) veszi át.
A 17 óra után leadott megrendeléseket a futár a következő utáni munkanapon veszi át. Adja át a csomagot a futárnak, és őrizze meg a szállítólevelet vagy a csomagszámot.
/foxpost-logo-square.png)
FOXPOST csomagautomata
FOXPOST csomagautomatába rendelt termékeit egyszerűen és gyorsan visszaküldheti, hiszen nem kell címkét nyomtatnia és futárra sem kell várnia. A csomagot az automaták bármelyikén keresztül visszajuttathatja, az Önnek legmegfelelőbb időben.
1. Ha FOXPOST-tal érkezett a csomag, akkor csak használja az átvételi kódot.
2. Keresse fel az Önhöz legközelebbi automatát, amelyet a csomagautomata kereső segítségével könnyen megtalál.
3. Az érintőképernyőn válassza a Csomagküldés / Csomag visszaküldés opciót.
4. Írja be az átvételkor használt kódot és helyezze be a csomagot.
5. Ellenőrizze, hogy az ajtó megfelelően záródott-e, és őrizze meg a feladáskor használt kódot.
6. Az Ön részéről ennyi, a többiről a FOXPOST gondoskodik.
Részletek: www.foxpost.hu/csomagkuldes
Mi történik a visszárut követően?
Ellenőrizzük a csomagot - a csomag átvételekor a csomagot a kapott visszáru nyomtatványon ellenőrizzük. A sikeres ellenőrzést követően értesítést fog kapni tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címre.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített talpbetétekre, maszkokra) és azokra, amelyeken a használat nyomai láthatók. A részletekről a Felhasználási Szabályzatban olvashat.
A visszáru megtagadható, ha azt a csomag kézhezvételét követő 100 napon túl kérik.Visszatérítés - Feladástól számított 14 napon belül, vagy a sikeres ellenőrzést követő kb. 5 munkanapon belül. Kivéve vis maior esetén
A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Fizetési módok:
- PayPal / bankkártya => a pénzt ugyanazon a fizetési rendszeren keresztül kapja meg,
- Utánvéttel => a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott IBAN bankszámlára küldjük.
Vásárlási dokumentum (számla) javítása - e-mailben kap egy javított nyugtát vagy számlát.
Nem sikerült megrendelni a futárt?
Ingyenes futárszolgálatot is rendelhet közvetlenül a GLS weboldaláról. (Ha közvetlenül a GLS weboldalán keresztül rendel futárt, kérjük, őrizze meg a csomagkövetési számot).
A GLS weboldalán nyomon követheti csomagját.