Menü
Menü
A webshopról
Segítség
- Tanácsok
- A kiszállítás ideje és módja
- Fizetési módok
- Visszaküldés
- Szavatosság
- Ápolás/Konzerválás
- Méretek
Hasznos linkek
VISSZÁRU - kényelmesen, kényelmesebben!
100 napod van arra hogy visszaküldd a terméket!
Hogyan cserélhetek ki egy terméket?
Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje. A termék cseréjéhez adjon le új rendelést a megfelelő termékre, és küldje vissza nekünk a nem megfelelőt. Az alábbiakban megtudhatja, hogyan küldhet vissza egy terméket egyszerűen.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
1. Töltse ki a csomagjához mellékelt visszáru nyomtatványt.
Új dokumentumra van szüksége? Itt letöltheti.
2. Regisztrálja a visszárut:
3. Válassza ki a visszaküldés módját, és küldje el a csomagot:
Válassza ki a termékeket a listából, adja meg a visszaküldés okát, és válassza ki a szállítási módot:
/Property_1_48x24.png)
GLS futár
GLS futár - adja meg a címet, ahol a futár átveszi a csomagot. Adja át a csomagot a futárnak, és őrizze meg a szállítólevelet vagy a csomagszámot.
A 22:00 óráig bejelentett visszárut a GLS futárszolgálat másnap, munkaidőben (8:00-17:00) veszi át.
A 22 óra után leadott megrendeléseket a futár a következő utáni munkanapon veszi át.
Nem sikerült megrendelni a futárt? Ingyenes futárszolgálatot is rendelhet közvetlenül a GLS weboldaláról. (Ha közvetlenül a GLS weboldalán keresztül rendel futárt, kérjük, őrizze meg a csomagkövetési számot).
A GLS weboldalán nyomon követheti csomagját.
Mi történik a visszárut követően?
Ellenőrizzük a csomagot - a csomag átvételekor a csomagot a kapott visszáru nyomtatványon ellenőrizzük. A sikeres ellenőrzést követően értesítést fog kapni tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címre.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített talpbetétekre, maszkokra) és azokra, amelyeken a használat nyomai láthatók. A részletekről a Felhasználási Szabályzatban olvashat.
A visszáru megtagadható, ha azt a csomag kézhezvételét követő 100 napon túl kérik.Visszatérítés - Feladástól számított 14 napon belül, vagy a sikeres ellenőrzést követő 3-5 munkanapon belül. Kivéve vis maior esetén
A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Fizetési módok:
- PayPal / bankkártya => a pénzt ugyanazon a fizetési rendszeren keresztül kapja meg,
- Banki átutalással / utánvéttel => a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott IBAN bankszámlára küldjük.
Vásárlási dokumentum (számla) javítása - e-mailben kap egy javított nyugtát vagy számlát.
Mi történik, ha a futár nem érkezik meg időben?
Ha bármilyen problémája van a futárszolgálattal, kérjük, forduljon közvetlenül hozzánk:
Hívja a +36 1 300 4949-es infonvonalat, vagy küldjön üzenetet a info@modivo.hu címre a probléma leírásával és a következő adatokkal: rendelési szám, a csomag átvételének időpontja és helye, és mi megrendeljük Önnek a futárt. A csomagcímkét mindig a GLS futárszolgálat szállítja a csomaghoz.
Töltsd le az alkalmazásunkat
Töltsd le az alkalmazásunkat
Copyright © MODIVO 2022