Menü
Menü
A webshopról
Segítség
- Tanácsok
- A kiszállítás ideje és módja
- Fizetési módok
- Visszaküldés
- Szavatosság
- Ápolás/Konzerválás
- Méretek
Hasznos linkek
Leggyakoribb kérdések
Nálunk karnyújtásnyira találkozhatsz népszerű márkákkal! Nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy minél szélesebb kínálatból válogathass kedvedre! A Modivo-n szinte biztos, hogy megtalálod a számodra legmegfelelőbb modell(ek)t. A megrendelés és termékkeresés intuitív módon történik. Az lesz a legjobb, ha saját tapasztalat alapján döntesz, - add le a rendelésed és nézd meg milyen egyszerű.
Leggyakoribb kérdések
Hogyan küldheted vissza a termék(ek)et?
1. Készítsd elő a csomagot
2. Készítsd elő a csomagot. Távolítsd el a régi címkéket a dobozról. Töltsd ki a megrendeléshez mellékelt Visszáru űrlapot, vagy töltsd le innen. Tedd a termékeket és a Visszáru űrlapot a dobozba. Egy csomagban csak egy rendelésből származó termékeket küldj vissza. A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel!
3. Válassz a visszaküldési módok közül, és küldd el a csomagot.
Az áruk visszaküldésének módjáról többet megtudhatsz a Visszáru oldalunkon.
Hogyan módosíthatom a rendelés részleteit vagy törölhetem a rendelést?
Amennyiben szeretnéd módosítani a már leadott megrendelést, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Munkaidőben 8-16 óráig leggyorsabban chaten érsz el minket. E-mail címünk: info@modivo.hu. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kattints a visszaigazoló üzenet alján található, rendelés törlésére vonatkozó linkre. Figyelem! A megrendelést csak azelőtt tudjuk törölni, mielőtt az a "Teljesítés alatt" státuszba lép. Ezt követően már nincs lehetőséged törölni a megrendelést.
Cserére van lehetőség?
Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje.
A visszaküldött termék árát a visszáru sikeres ellenőrzését követően visszatérítjük. Az új rendelés leadása már egy külön adásvételi szerződés létrejöttét jelenti a hatályos általános szerződési feltételek alapján. Amennyiben a visszaküldött terméket árleszállítással vagy valamilyen akció során értékesítették, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira, az ilyen árkedvezmény nem érvényes a termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek.
Hogyan lehet online nyomon követni a csomag útját?
Már nagyon várod a megrendelt csomagot? Szeretnéd tudni, hogy megtörtént-e a feladása? Vagy egyszerűen tudni szeretnéd, merre jár a csomagod a várva várt termék(ek)kel? Mi sem egyszerűbb!
Mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél gyorsabban kézhez kapd megrendelésedet. Írd be a csomag számát és nyomon követheted az útját.
A csomagszámot a csomag összekészítését követően elküldjük neked e-mail-ben.
GLS-sel feladott csomagokat az alábbi oldalon követhetsz:
www.gls-group.com/HU
Foxposttal feladott csomagokat pedig itt követheted:
www.foxpost.hu
Hogyan törölhetem a fiókomat?
A fiók és az adatok törléséhez vedd fel velünk a kapcsolatot emailben az info@modivo.hu-n.