Menü
Menü
A webshopról
Segítség
- Tanácsok
- A kiszállítás ideje és módja
- Fizetési módok
- Visszaküldés
- Szavatosság
- Ápolás/Konzerválás
- Méretek
Hasznos linkek
Leggyakoribb kérdések
Nálunk karnyújtásnyira találkozhatsz népszerű márkákkal! Nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy minél szélesebb kínálatból válogathass kedvedre! A Modivo-n szinte biztos, hogy megtalálod a számodra legmegfelelőbb modell(ek)t. A megrendelés és termékkeresés intuitív módon történik. Az lesz a legjobb, ha saját tapasztalat alapján döntesz, - add le a rendelésed és nézd meg milyen egyszerű.
Leggyakoribb kérdések
Hogyan küldheted vissza a termék(ek)et?
Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól, a kézhezvételtől számítva 30 nap áll rendelkezésedre visszaküldeni a termék(ek)et. Nem muszáj megvárnod, amíg a visszáru folyamat végbemegy, akár rögtön rendelhetsz a termék(ek)ből másik méretet. Ugyanis csere lehetőség nincs nálunk és levásárlásra sem kötelezünk. Ne feledd, a termék(ek)et sértetlen és hordástól mentes (használatlan) állapotban, valamennyi címkéjével együtt kell visszaküldened!
Fontos megjegyezni, ha mint vendég adtad le a rendelésedet csak mint vendég tudod visszáruzni. Ekkor a rendelés során megadott e-mail címedre és a rendelési azonosítóra lesz szükség!
1. Jelentkezz be saját fiókodba a www.modivo.hu oldalon majd kattints a “Visszáru létrehozása” gombra! Ha nincs fiókod, látogass el a modivo.hu/b/visszakuldes aloldalra és kattints a a “Készítsd el a visszárut!” gombra!
2. Válaszd ki a visszaküldendő termék(ek)et, add meg a visszaküldés okát és töltsd ki a formanyomtatványt! (eddig jó)
3. """"Futárrendelési igényedet , kérlek jelezd"""" nekünk telefonon (+36 1 300 4949) vagy emailben (info@modivo.hu).
4. A kitöltött és aláírással ellátott Visszáru nyomtatványt rakd be a dobozba! A visszáru nyomtatványt online is letöltheted, itt.
5. Rakd a terméket a dobozba és csomagold be úgy, hogy lehetőleg ne sérüljön meg szállítás közben.
6. Külön nem kell megcímezned a csomagot, a címkét ugyanis a GLS futár viszi majd és ragasztja rá a csomagra. A futárszolgálattal nem kell külön felvenned a kapcsolatot!
Hogyan rendelhetek még futárt?
Az ingyenes futárt közvetlenül a GLS oldalán is megrendelheted. Amennyiben a futárt közvetlenül a GLS oldalán keresztül rendeled meg, kérjük a csomagszámot őrizd meg.
Hogyan módosíthatom a rendelés részleteit vagy törölhetem a rendelést?
Amennyiben szeretnéd módosítani a már leadott megrendelést, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Elérhetőségeink: Telefonszám: +36 1 300 4949 e-mail cím: info@modivo.hu. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kattints a visszaigazoló üzenet alján található, rendelés törlésére vonatkozó linkre. Figyelem! A megrendelést csak azelőtt törölheted, mielőtt az a "Teljesítés alatt" státuszba lép. Ezt követően már nincs lehetőséged törölni a megrendelést.
Hogyan válasszunk megfelelő méretet?
A sikeres vásárlás megkönnyítése céljából szakembereink mindegyik termékünket lemérték. Hasonlítsd össze a kiválasztott termékre vonatkozó méreteket a saját méreteiddel és örülj a sikeres vásárlásnak.
Cserére van lehetőség?
Csere lehetőség nincs nálunk és levásárlásra sem kötelezünk. Amennyiben nem megfelelő a méret, 30 nap áll rendelkezésedre visszaküldeni a termék(ek)et. Nem muszáj megvárnod, amíg a visszáru folyamat végbemegy, akár rögtön rendelhetsz a termék(ek)ből másik méretet.
Hogyan lehet online nyomon követni a csomag útját?
Már nagyon várod a megrendelt csomagot? Szeretnéd tudni, hogy megtörtént-e a feladása? Vagy egyszerűen tudni szeretnéd, merre jár a csomagod a várva várt termék(ek)kel? Mi sem egyszerűbb!
Mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél gyorsabban kézhez kapd megrendelésedet. A GLS futárszolgálat oldalán írd be a csomag számát és nyomon követheted az útját.
Nézd, milyen egyszerű!
GLS
Kattints ide a csomag nyomon követéséhez:
Hogyan törölhetem a fiókomat?
A fiók és az adatok törléséhez vedd fel velünk a kapcsolatot emailben az info@modivo.hu-n.