Menü
Menü
A webshopról
Segítség
- Tanácsok
- A kiszállítás ideje és módja
- Fizetési módok
- Visszaküldés
- Szavatosság
- Ápolás/Konzerválás
- Méretek
Hasznos linkek
Reklamáció
/Vector_2.png)
2 év a reklamáció benyújtására
Üzletünkben minden termékre 2 év szavatosság vonatkozik,
beleértve az akciósan vásárolt termékeket is.
/Vector_2.png)
Panaszkezelés 5 munkanapon belül
A döntést 5 munkanapon belül e-mailben kapja meg
/Vector_2.png)
A eredetiség garanciája
Az MODIVO vásárol, biztos lehet benne,
hogy a termék 100%-ban eredeti, és a gyártó védjegyeivel rendelkezik
Használat közben jelentkező meghibásodás, vagy rejtett anyaghiba? Reklamációját egyszerűen intézheti online.
Órával kapcsolatos reklamációt szeretne bejelenteni? Nézze meg mit kell tennie:
Online reklamáció benyújtása (kivéve órák)
Ezek szükségesek a reklamáció benyújtásához:
-
Rendelési szám
Rendelési számát megtalálja az Ügyfélfiókban a „Rendeléseim” fülön vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben. -
Bankszámlaszám
Adja meg az IBAN számlaszámát a HU00 00000000 00000000 00000000 formátumban. -
Csatoljon egy fotót a teljes termékről, és max. 2 fotót a sérülésekről
Kérjük, hogy éles, a hibákat jól mutató képeket csatoljon.
Reklamáció benyújtásához töltse ki az online űrlapot. Győződjön meg arról, hogy az űrlapon szereplő adatok helyesek. Így gyorsabban ellenőrizhetjük bejelentését.
Töltse ki az online űrlapot
Online reklamáció benyújtása órák
A reklamációhoz küldje el nekünk a sérült órát és a kitöltött reklamációs űrlapot. A termék kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül válaszolunk a reklamációjára.
Órára vonatkozó reklamációját kétféleképpen nyújthatja be:
-
Jótállási idő alatt
Az óra kézhezvételétől számított 2 év lejárta előtt nyújthat be jótállási igényt. A jótállási igényt a Modivo kezeli.
-
A gyártó garanciája alapján
A jótállási igényt az a vállalat kezeli, amelyik az órára a jótállást kiadta. A panaszról szóló határozatot e-mailben kapja meg, közvetlenül azután, hogy az órát visszaküldték a szervizből.
Az benyújtáshoz a következőkre lesz szüksége:
-
Rendelési számát megtalálja az Ügyfélfiókban a „Rendeléseim” fülön vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben.
-
Bankszámlaszám. Adja meg az IBAN számlaszámát a HU00 00000000 00000000 00000000 formátumban. Jótállási jegy, ha az órához a gyártó mellékelte.
-
Papiralapú reklamációs nyomtatvány
Reklamáció órákkal kapcsolatban lépésről lépésre:
-
Nyomtassa ki és töltse ki az űrlapot.
-
Készítse elő a csomagot feladásra:
-
Helyezze a csomagba:
-
Biztonságosan becsomagolt óra
-
A kitöltött igénylőlap.
-
A jótállási jegy, ha a vásárláskor mellékelték az órához.
-
Zárja le a csomagot, és írja rá az előkészített csomagra, hogy "REKLAMÁCIÓ".
Töltse ki pontosan az összes kötelező mezőt. Győződjön meg arról, hogy az adatok helyesek. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsabban ellenőrizzük a kérelmét.
3. Küldje el csomagját a Modivónak ingyenesen:
-
GLS futárral
-
Rendelje meg az ingyenes futárt: GLS
-
Írja rá az előkészített csomagra, hogy "REKLAMÁCIÓ ". A csomagcimke a futárnál lesz,
-
E-mailben visszaigazolást kap a feladásról és egy csomagszámot a csomag nyomon követéséhez. A GLS weboldalán nyomon követheti csomagját.