Válassz kategóriát, hogy megkezdhesd a vásárlást

Menü

Menü

Reklamáció

Nálunk vásárolva biztos lehetsz abban, hogy a termék teljesen eredeti, és minden márkajelzéssel rendelkezik. A webáruházunkban vásárolt összes termékre 2 év szavatossági jog érvényesíthető! Ez a szabály a teljes választékra vonatkozik, azon termékekre is, amelyeket akciósan vásárolsz.


Reklamálni szeretnél? Mi sem egyszerűbb! Néhány lépésben bemutatjuk hogyan teheted meg gyorsan és hatásosan.


Szeretnénk minden szavatossági reklamációt elfogadni, azonban vannak olyan helyzetek, amelyekben ezt nem lesz módunkban megtenni. A reklamáció pozitív elbírálásának feltétele, hogy a termék gyártási hibájának eredete valós alapokon támaszkodjon. A reklamációt elutasíthatjuk, amennyiben a hibát a helytelen (nem rendeltetésszerű) használat, vagy nem megfelelő ápolás okozza.



A következők nem képezhetik jogos reklamáció alapját


1. a termék természetes elhasználódása

2. külső mechanikai hatásból eredő károsodás

3. helytelen méretválasztás vagy nem megfelelő fazonválasztás

4. önálló, házilag kezdeményezett javítás

5. nem rendeltetésszerű használat

6. a mosási utasításoktól eltérő tisztítás

7. nem megfelelő vasalási hőmérséklet

8. nem megfelelő karbantartás/ruhaápolás vagy annak hiánya

9. külső tényezők, hatások- pl. fűtőtesten való szárítás okozta deformáció, egyéb hiba, ebből fakadóan

10. a termék mechanikus mosása

11. a bőr illetve anyag, színében és struktúrájában megmutatkozó különbségek, amelyek az anyag természetes tulajdonságaiból erednek

12. a természetesen színezett bélés, anyag okozta elszíneződés, amely természetes folyamat


Amennyiben reklamációt szeretnél benyújtani, töltsd le a reklamációs formanyomtatványt, töltsd ki és helyezd a csomagba, a kifogásolt termékkel együtt. A számla másolatát se felejsd el a csomagba tenni!



Hogyan történik a panaszfelvétel?



1. Töltsd le oldalunkról a megfelelő reklamációs formanyomtatványt,

2.  Töltsd ki adataiddal,

3. Küldd el számunkra a [email protected] email címre.

4. A kifogás kezelését számunkra megkönnyíti, ha a számla másolatát is mellékeled a levélhez

5. Szakértő Csapatunk megvizsgálja a reklamáció tárgyát.

6. Döntésünkről tájékoztatunk Téged, ha szükséges hozzá, intézkedünk a termék elszállításáról.




Reklamáció elbírálása



1. Amennyiben a reklamáció pozitív azaz az elbírálása során “elfogadásra kerül”, felajánljuk a termék javítását, cseréjét, javítását vagy a termék árának részleges vagy teljes visszatérítését. A jogszabály lehetőséget ad a fogyasztónak arra is, hogy ha mi nem tudjuk a terméket megfelelő határidőn belül kijavítani, akkor azt a fogyasztó maga kijavítsa, vagy mással kijavítassa.

2. Amennyiben a reklamáció nem megalapozott vagy nem tudjuk az elvárásaidat teljesíteni, a reklamációt negatív elbírálás esetén “elutasítjuk”. Ebben az esetben is kiküldjük 5 napon belül a döntésünket, az elutasítás indokait tartalmazó szakvéleménnyel együtt.


Leggyakoribb kérdések

Szavatosság

A webáruházunkban vásárolt összes termékre 2 év szavatossági jog érvényesíthető! Ez a szabály a webáruház teljes választékára vonatkozik.

A webáruházunkban vásárolt összes termékre 2 év szavatossági jog érvényesíthető! Ez a szabály az üzlet teljes választékára vonatkozik, azon termékekre is.

Részletes információk a Felhasználási Szabályzatban találhatók.

Részletes információk a Felhasználási Szabályzatban találhatók.




Online vitarendezés az ODR platformon keresztül


A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheted el: http://ec.europa.eu/odr. Ettől függetlenül emlékeztetünk rá, hogy bármilyen probléma esetén keress meg minket! Elérhetőségünk kapcsolatfelvétel céljából: [email protected]

Nyerj 2800 forintot, amit levásárolhatsz.
Iratkozz fel, hogy értesülj az újdonságokról és promóciókról.