Ingyenes visszaküldés 100 napon belül

Az teljesítési időre vonatkozó információk minden egyes terméknél szerepelnek. A megrendeléseket rendszerint 24 órán belül előkészítjük és elküldjük.

Futár: Ingyenes kiszállítást 9990 Ft feletti rendelések esetén biztosítunk (előre fizetés esetén


A rendelés átvételétől számítva 100 nap áll rendelkezésedre az ingyenes visszaküldésre.

Női Férfi
Keress rá a márkákra, termékekre, stílusokra

Női funkcionális felsők

(Termékek száma: 34)

Méret
Ár
Termék cimkéje
Márka
Szín
Eco friendly
Ruházat anyaga
Sportágak
Sportcipők
Illeszkedés
Kapucni
Hosszúság
Kar
Mintázat

Női technikai pulóverek – tökéletes szabadtéri tevékenységekhez

A jó és hatékony edzés egyik alapköve a megfelelő edzőruházat kiválasztása. Ezt sokan képesek elhanyagolni, pedig nagyon fontos megválasztani, hogy miben edzünk. Amikor a szabadban szeretnénk edzeni, akkor nem árt, ha hűvösebb idő esetén felveszünk egy pulóvert. Viszont ez sem lehet szimpla klasszikus pamutpulóver, ha komolyan gondoljuk a mozgást. Amikor ugyanis megizzadunk, a legfinomabb pamutpulóver is zavaró és nehéz teherként tapad majd ránk, ami ráadásul nem fog megfelelően megszáradni. A sportruházati márkák ezt régóta tudják, ezért speciálisan fejlesztenek olyan anyagokat, amiben valóban jó és kényelmes még egy izzasztó edzés is. Az ilyen anyagból készült ruhatípusokat nevezzük technikai ruházatnak, esetleg funkcionális öltözéknek. Technikai jelzővel léteznek pulóverek is. Ezeket fazonjában direkt úgy alakították ki, hogy ne zavarják a mozgást. Hölgyek számára ráadásul a női technikai pulóverek kifejezetten csinosak és divatosak. Hogyan válasszunk magunknak megfelelőt a technikai pulóverek közül? Ebből a típusból létezik általános, de különféle sportokra fejlesztett modell is. Például egy futáshoz kialakított fazon sokkal áramvonalasabb azért, hogy a nagyobb mozgás alatt egyáltalán ne akadályozzon minket. Viszont aki nem versenyszerűen edz, annak általában elég szinte minden sporthoz egy általános használatra tervezett technikai pulóver. Miért jó, ha kifejezetten technikai pulóvert használunk az edzéseink során? A technikai ruházat olyan kevertszálú anyagból készül, ami elvezeti az izzadtságot, könnyen megszárad, a súlyát tekintve pedig kifejezetten könnyű. A technikai pulóver ilyen. Melegít és segít megtartani a testhőt, azonban szellőzik, de az izzadságot is csak annyira szívja fel, hogy az pillanatokon belül megszárad.

Női pulóverek – az első választás az edzéshez és az edzőterembe

A nők hajlamosabbak a felfázásra, főleg deréktájon. Edzéskor ez a terület fokozottan ki van téve az izzadásnak. Ezért a technikai pulóverek nőknek kifejezetten fontosak és hasznosak. Egy szimpla pulóver lehetséges, hogy csak rontana a helyzeten. Viszont az ilyen sport pulóverek megelőzik a megfázást, és a különféle gyulladásokat. Amikor nem a szabadban edzünk, hanem a konditeremben, akkor is jó hasznát vehetjük. Ha fáradtabbak vagyunk edzés előtt, akkor még a konditerem hűvösségét is megérezhetjük. Ilyenkor érdemes felvenni egy ilyen pulcsit csak annyi időre legalább, amíg az edzéstől újra át nem melegszünk.

Női sportpulóver – jó megoldás a fitneszhez

Ha fázósabbak vagyunk, akkor a súlyzós edzés alatt is érdemes technikai pulóvert hordanunk. Ellenben a pamut pulóverekkel itt nem kell tartani attól, hogy percek múlva kiver minket a víz, mert annyira átmelegszünk. Az ilyen speciálisan tervezett technikai női sport pulóverek ugyanis a testhőt is megfelelően kezelik. Fokozatosan vezetik el a túlságosan nagy hőt, miközben annyi meleget megtartanak, amennyi szükséges. Ezért egy ilyen felsőben nem lesz fullasztóan melegünk.

Női technikai sport pulóverek – gyakran ismételt kérdések

Milyen technikai pulóvert válasszunk futáshoz?

A legjobb egy slim, testhezállóbb típus, ami nem zavar minket a szabad mozgásban. Attól is függ persze, hogy milyen intenzitású maga a futás, viszont egy testhezállóbb fazon sokkal kényelmesebb.

Milyen technikai pulóver jó fitneszhez?

Mindenképp olyan, amiben kényelmesen érezzük magunkat többféle mozgás és nyújtás, vagy épp kondigép használata közben. Ne legyen túl testhezálló, viszont túlságosan lezser sem. Legyen annyira passzos, hogy ne essen a nyakunkba, amikor például négyütemű fekvőtámaszt csinálunk.